قیمت : 315.000  تومان

چند راهی برق و شارژر USB

315,000 تومان 

چند راهی برق و شارژر USB

مناسب تمامی سری های دوشاخه و سه شاخه

دارای خروجی usb مناسب شارژ انواع گوشی

توان ولتاژ 5ولت و جریان 2 آمپر

دارای قاب پلاستیکی محکم و بادوام و کاملا ایمن

قابلیت نصب آسان دیواری

(ارسال رنگ به صورت رندوم)

این روزها لوازم برقی به یکی از پرمصرف ترین لوازم در هر منزلی تبدیل شده است و از گوشی های همراه گرفته تا لوازم برقی بزرگ مانند یخچال همگی با برق کار می کنند و گاهی اوقات پریز برق اضافی برای وصل کردن دوشاخه دیگر لوازم برقی پیدا نمی شود و مجبور به حذف یکی از لوازم برقی می شویم تا بتوانیم از وسیله مورد نظر خود استفاده کنیم، در این مواقع پرز های سه راهی می توانند نقش خوبی ایفا کرده و با اضافه کردن خروجی های پریز برق تا حد زیادی مشکل ما را برطرف کنند.
استفاده از سه راهی و چند راهی ها دسترسی به برق و استفاده چندگانه را بسیار راحت تر می نماید. مدل حاضر یکی از فانتزی ترین مدل های سه راهی است که ظاهری همانند برش یک لیمو دارد و با رنگ های زیبایی عرضه شده است. جنس آن از پلاستیک فشرده است و دارای ابعاد 3*14*14 سانتی متر می باشد. یکی از مهم ترین خصوصیات این سه راهی، مجهز بودن به 4 خروجی یو اس بی است تا دستگاه های هوشمند خود را از طریق کابل به صورت مستقیم به چند راهی وصل نمایید. علاوه بر 4 خروجی یو اس بی، سه عدد جای پریز نیز بر روی آن وجود دارد که برای دو شاخه و سه شاخه قابل استفاده می باشد. سیم این کالا حدود 170 سانتی متر طول داشته و پریز آن نیاز به یک مبدل برای زدن به برق دارد.
این دستگاه جادویی با توان ولتاز 5 ولت و جریان 2 آمپر مناسب برای شارژ ایمن انواع دستگاه قابل شارژ مانند گوشی همراه،دوربین عکاسی و … می باشد.
این چند راهی برق قابلیت نصب آسان بر روی دیوار را داشته و می توانید براحتی آن را در هر قسمتی از منزل که می خواهید نصب کرده و استفاده کنید،قاب پلاستیکی به کار رفته در این محصول نیز از نوع درجه یک و بسیار محکم و مقاوم آن می باشد و می توان برای مدت ها از ان استفاده کرد.


خرید سریع این محصول
گارانتی

تحویل سریع و ارزان
پرداخت درب منزل
پشتیبانی 24/7
گارانتی تعویض
❱ کد محصول : 244261
❱ قیمت : 315 تومان
فروشنده : سامانه 30007419
❱ ... :
↓↓ شاید بپسندید ↓↓




دیدگاه خود را در مورد این محصول وارد کنید


چند راهی برق و شارژر USB